fbpx
Opret bruger på ADHD
Som bruger kan du deltage aktivt på forummet og hjælpe med nyttige tips og svar for andre med ADHD.
Indtast dine oplysninger her STEP 1 af 2
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 1 af 4
Indtast dine oplysninger her
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 2 af 4
Vælg medlemstype:
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 3 af 4
Betal med kreditkort:
Et medlemskab i ADHD-foreningen betales første gang med kreditkort
Du kan på sidste side tilmelde dig til betalingsservice. Kontingent opkræves i februar.
Du er nu blevet medlem
Vi håber, at du vil blive glad for dit medlemskab. Velkommen i ADHD-foreningen.
Luk menu

Din kurv

Du har ingen varer i kurven.

Gå til webshoppen for at tilføje varer til kurven.

Indtast oplysninger

Step 2 af 5

Indtast betalingsadresse nedenfor

Anden leveringsadresse
Ja
Nej
(hvis du logger ind vil den automatisk udfylde dine kontakt oplysninger)

Indtast leveringsadresse nedenfor

Vælg leveringsmetode

Overblik

Her er din endelige ordre. Kig den igennem og tjek, om alt er, som det skal være.

Step 3 af 5
Vare: Antal: Enhedspris:
1 0,00 DKK
(Momsbeløb: 0,00 DKK)
Subtotal: 0,00 DKK inkl. moms
0,00 DKK
(Momsbeløb: -5,00 DKK)
Subtotal:
0,00 DKK inkl. moms
Tak for din tilmelding!
Du vil modtage faktura samt program med posten en af de kommende dage. Ydermere vil har vi sendt dig en mail med din tilmelding.

Vi ses!
Donation

Hvad påvirker din søvn?

Hvornår sover du bedst?

Er der noget bestemt, der påvirker din søvn? Hvornår sover du godt og hvornår sover du dårligt eller måske nærmest ikke.

Det kan være en god ide, at skrive en søvndagbog, det vil sige skrive notater om hvad der kan have påvirket din søvn. Søvndagbog lyder måske lidt tungt, men det er blot et spørgsmål om at få skrevet ned, hvad der påvirker din søvn. Du kan eks. skrive:

  • Hvornår du er gået i seng
  • Hvornår du er faldet i søvn
  • Hvornår du er stået op
  • Hvordan du har sovet
  • Hvad  du har lavet i de sidste par timer før sengetid
  • Hvad du har spist og drukket efter aftensmaden
  • Hvor mange gange du er vågnet i løbet af natten
  • Hvor lang tid har du ligget vågnet, før du kunne sove igen
  • Eventuelle spekulationer, bekymringer, problemer, som kan have påvirket din søvn.

Du kan downloade et skema her, så du blot skal udfylde den hver dag.

Når du har udfyldt skemaet i 14 dage, kan du måske vurdere, om der er noget bestemt, der påvirker din søvn. Herefter kan du forsøge at ændre på de ting, der synes at give en dårligere søvn.