fbpx
Opret bruger på ADHD
Som bruger kan du deltage aktivt på forummet og hjælpe med nyttige tips og svar for andre med ADHD.
Indtast dine oplysninger her STEP 1 af 2
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 1 af 4
Indtast dine oplysninger her
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 2 af 4
Vælg medlemstype:
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 3 af 4
Betal med kreditkort:
Et medlemskab i ADHD-foreningen betales første gang med kreditkort
Du kan på sidste side tilmelde dig til betalingsservice. Kontingent opkræves i februar.
Du er nu blevet medlem
Vi håber, at du vil blive glad for dit medlemskab. Velkommen i ADHD-foreningen.
Luk menu

Din kurv

Du har ingen varer i kurven.

Gå til webshoppen for at tilføje varer til kurven.

Indtast oplysninger

Step 2 af 5

Indtast betalingsadresse nedenfor

Anden leveringsadresse
Ja
Nej
(hvis du logger ind vil den automatisk udfylde dine kontakt oplysninger)

Indtast leveringsadresse nedenfor

Vælg leveringsmetode

Overblik

Her er din endelige ordre. Kig den igennem og tjek, om alt er, som det skal være.

Step 3 af 5
Vare: Antal: Enhedspris:
1 0,00 DKK
(Momsbeløb: 0,00 DKK)
Subtotal: 0,00 DKK inkl. moms
0,00 DKK
(Momsbeløb: -5,00 DKK)
Subtotal:
0,00 DKK inkl. moms
Tak for din tilmelding!
Du vil modtage faktura samt program med posten en af de kommende dage. Ydermere vil har vi sendt dig en mail med din tilmelding.

Vi ses!
Donation

Råd og regler omkring søvn

Gode råd og regler for en bedre nattesøvn

Der er mange forskellige ting, som har indflydelse på søvnen. Her er nogle råd, som kan hjælpe dig til en bedre søvn. Overvej hvilke råd der ville være gode for dig, og prøv at indføre dem i din hverdag.

  • Faste sengetider – også i weekender og ferier
  • Ro og gode, faste rutiner ved sengetid.
  • Sørg for en god seng med en behagelig madras.
  • Luft ud og sænk temperaturen i rummet inden sengetid.
  • Gør rummet mørkt evt. ved hjælp af mørklægningsgardiner
  • En time før sengetid bør du slukke computer, iPad og TV.
  • Dyrk ikke sport eller andre voldsomme aktiviteter lige inden sengetid.
  • Lav fysisk træning tidligere på dagen, dette kan hjælpe til bedre søvn om natten.
  • Undgå store måltider lige før sengetid, men du bør heller ikke gå sulten i seng.
  • Lad være med at drikke alkohol og noget med koffein, så som kaffe, Cola, energidrikke og te om aftenen. Nogle har behov for at undgå koffein allerede fra hen på eftermiddagen.
  • Selvom du er træt i løbet af dagen, bør du ikke sove. Da det kan gøre det sværere at falde i søvn om aftenen.