Overblik
Her er din endelige ordre. Kig den igennem og tjek, om alt er, som det skal være.
Vare: | Antal: | Enhedspris: | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0,00 DKK | ||||||
(Momsbeløb: 0,00 DKK) | |||||||
Subtotal: | 0,00 DKK inkl. moms | ||||||
Vi ses!
- ADHD
- Livet med ADHD
- Livet med ADHD
- Skole
- Strategier
- Social indsats
- Professionel
- Om os
- Foreningen
- Hovedbestyrelsen
- Målsætning
- Fundraising
- ADHD og fundraising
- Bliv erhvervspartner
- Vores erhvervspartnere
- Støt når du tanker benzin
- Støt med køb på auktioner
- Støt når du tager din medicin
- Støt når du bruger strøm
- Giv en gave
- Start en indsamling
- Arv og testamente
- Sponsorer og bidragsydere
- Samarbejdspartnere
- Idékatalog til samarbejde
- Indsamlingstilladelse
- Vores arbejde
- Frivillig
Forsiden / Til frivillige / ADHD-ugen / Oplæg og foredrag
I kan holde oplæg om, hvordan det er at leve med ADHD eller at have et barn eller ung med ADHD. Oplæggene er bygget på oplægsholderens personlige erfaring.
Disse oplæg kan holdes på relevante videregående uddannelser eller for relevante faggrupper.
Hvad skal vi gøre?
Først skal I finde nogen i jeres lokalafdeling, som har lyst til at holde oplæg. Det kan være jer selv, jeres familiemedlem eller nogen I kender.
I kan danne en oplægsgruppe, så I er flere om opgaven. En gruppe kunne bestå af en ung med ADHD, som fortæller, hvordan det er at leve med ADHD. Og bagefter kan en forældre fortælle, hvordan det er, at have et barn/ung med ADHD. Eller I kan sammensætte en anden gruppe, som I ønsker.
I vælger selv, hvor I ligger fokus i jeres oplæg. Om det skal handle om skolen, kontakten til det sociale system, eller om forholdet i familien eller noget helt andet.
Efter at I har fået lavet en oplægsgruppe, skal I tage kontakt til de uddannelsessteder eller arbejdspladser, hvor I kunne tænke jer, at holde jeres oplæg.
Når I har fået en aftale i stand, så husk at følge op på om uddannelsesstedet eller arbejdspladsen selv reklamere for arrangementet, eller om I skal hænge plakater op og evt. kontakte den lokale presse.