Opret bruger på ADHD
Som bruger kan du deltage aktivt på forummet og hjælpe med nyttige tips og svar for andre med ADHD.
Indtast dine oplysninger her STEP 1 af 2
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 1 af 4
Indtast dine oplysninger her
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Step 2 af 4
Vælg medlemstype:
Step 3 af 4
Betal med kreditkort:
Et medlemskab i ADHD-foreningen betales første gang med kreditkort
Du kan på sidste side tilmelde dig til betalingsservice. Kontingent opkræves i februar.
Du er nu blevet medlem
Vi håber, at du vil blive glad for dit medlemskab. Velkommen i ADHD-foreningen.
Luk menu

Din kurv

Du har ingen varer i kurven.

Gå til webshoppen for at tilføje varer til kurven.

Indtast oplysninger

Step 2 af 5

Indtast betalingsadresse nedenfor

Anden leveringsadresse
Nej
(hvis du logger ind vil den automatisk udfylde dine kontakt oplysninger)

Indtast leveringsadresse nedenfor

Vælg leveringsmetode

Overblik

Her er din endelige ordre. Kig den igennem og tjek, om alt er, som det skal være.

Step 3 af 5
Vare: Antal: Enhedspris:
1 0,00 DKK
(Momsbeløb: 0,00 DKK)
Subtotal: 0,00 DKK inkl. moms
0,00 DKK
(Momsbeløb: -5,00 DKK)
Subtotal:
0,00 DKK inkl. moms
Tak for din tilmelding!
Du vil modtage faktura samt program med posten en af de kommende dage. Ydermere vil har vi sendt dig en mail med din tilmelding.

Vi ses!
Donation

Pressemeddelelse fra ADHD-foreningen
Skrevet d. 25. november 2019

Ny Sekretariatschef udnævnt

ADHD-foreningen styrker organisationen og intensiverer opmærksomheden mod omverdenen

I en tid, hvor behovet for at ADHD-foreningen er til stede udadtil, er vi særdeles optaget af, at foreningens organisation trives, og at både medarbejdere, frivillige og medlemmer får den opmærksomhed, der skal til. De er organisationens rygrad, og når vi skal opruste med et blik mod omverdenen, kræver det bestemt også et større internt fokus.

Det er derfor med stor glæde, at ADHD-foreningen kan meddele, at Tina Vaarning har takket ja til udnævnelse til sekretariatschef. Tina har været ansat i ADHD-foreningen i 9 år og har en stærk erfaring med op-bygning af frivilligområdet, udvikling af strategiske indsatser og forankring af metoder. Tina har igennem mange år oprustet på ledelsesudvikling og vil fra i dag stå i spidsen for den daglige drift og administrationsbetjeningen af sekretariatet.

Direktør Camilla Louise Lydiksen udtaler:
– Jeg er sikker på, at Tina er den rette til at arbejde med at udvikle ADHD-foreningens interne sammenhænge og skabe resultater på en professionel, tillidsskabende og nærværende måde. Denne organisatoriske styrkelse tillader mig at rette blikket mod at øge foreningens synlighed, udbygge netværket og arbejde mere fokuseret på at udvikle foreningens kerneområder – alt imens der skal tænkes og skabes nyt.

Sekretariatschef Tina Vaarning siger selv at:
– Jeg er taknemlig og stolt over at få lov til at stå i spidsen for et kompetent hold med faglige stærke profiler, hvor der er energi, styrke og vilje til at gøre ADHD til håb og handlekraft. Samtidig glæder det mig, at jeg på denne måde kan styrke ADHD-foreningens profil udadtil i forhold til, at direktøren kan fokusere på de mange steder, hvor ADHD-sagen skal høres, ses og forstås. Der er så mange steder, hvor vi har brug for bedre forhold, løsninger, ja og blot god forståelse for, hvad ADHD er.

ADHD-foreningen oplever et intensiveret behov for at påvirke omverdenen i forhold til at tænke mennesker med ADHD ind, hvad enten det drejer sig om f.eks. institution, uddannelse, arbejdsmarked, behandling, iværksætteri, hverdagsliv eller udvikling af gode og gavnlige initiativer.

Tina Vaarning, sekretariatschef kan kontaktes på 53 72 99 12, tva@adhd.dk

Camilla Louise Lydiksen, direktør kan kontaktes på 28 19 19 18, cl@adhd.dk

Lidt om ADHD-foreningen

I ADHD-foreningen har vi dedikeret vores arbejde til at ruste mennesker med ADHD. Så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Det er nødvendigt at engagere vidt og bredt, når mennesker med ADHD skal lykkes med det, de ønsker. Derfor arbejder vi helhjertet og helhedsorienteret. Vores fundament er stor viden om ADHD og de mennesker, der er berørt.
ADHD-foreningen har stærkt formål, flad struktur og høj medbestemmelse. Sådan har det været i over 30 år. Hver dag støtter vi stadigt flere ADHD-berørte. Det er kun muligt i kraft af de omkring 200 frivillige ildsjæle og 5.500 medlemmer. Samt foreningens politiske og økonomiske støtter i samfundet.

Bliv medlem af ADHD-foreningen og støt ADHD-sagen