Opret bruger på ADHD
Som bruger kan du deltage aktivt på forummet og hjælpe med nyttige tips og svar for andre med ADHD.
Indtast dine oplysninger her STEP 1 af 2
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 1 af 4
Indtast dine oplysninger her
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 2 af 4
Vælg medlemstype:
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 3 af 4
Betal med kreditkort:
Et medlemskab i ADHD-foreningen betales første gang med kreditkort
Du kan på sidste side tilmelde dig til betalingsservice. Kontingent opkræves i februar.
Du er nu blevet medlem
Vi håber, at du vil blive glad for dit medlemskab. Velkommen i ADHD-foreningen.
Luk menu

Din kurv

Du har ingen varer i kurven.

Gå til webshoppen for at tilføje varer til kurven.

Indtast oplysninger

Step 2 af 5

Indtast betalingsadresse nedenfor

Anden leveringsadresse
Ja
Nej
(hvis du logger ind vil den automatisk udfylde dine kontakt oplysninger)

Indtast leveringsadresse nedenfor

Vælg leveringsmetode

Overblik

Her er din endelige ordre. Kig den igennem og tjek, om alt er, som det skal være.

Step 3 af 5
Vare: Antal: Enhedspris:
1 0,00 DKK
(Momsbeløb: 0,00 DKK)
Subtotal: 0,00 DKK inkl. moms
0,00 DKK
(Momsbeløb: -5,00 DKK)
Subtotal:
0,00 DKK inkl. moms
Tak for din tilmelding!
Du vil modtage faktura samt program med posten en af de kommende dage. Ydermere vil har vi sendt dig en mail med din tilmelding.

Vi ses!
Donation

Nyheder

Pædagogik i et virtuelt rum – Fedt at smadre den her bil
Skrevet d. 23. september 2018

Er der pædagogik i at lade børn få kontrol over deres temperament i et virtuelt rum?

Det lyder ikke særlig konstruktivt og pædagogisk anvendeligt at få lov til at smadre biler i VR. Men det er det, forklarer it-vejleder på Islev Skole Jeppe Rønnenfelt, der underviser i matematik og fysik/kemi.

»Normalt ville Sebastian – i frustration over for eksempel ikke at kunne skrive eller læse en opgave – kyle blyanten og bogen fra sig og forlade lokalet. Hidtil har vi prøvet at hjælpe ham ved at foreslå, at han gik ud og sparkede lidt fodbold og prøvede igen. Men i VR kaster han ikke med controlleren eller ødelægger brillen. Han vender tilbage til spillet af sig selv og følger retningslinjerne for at gøre det færdigt. Han ødelægger kun noget virtuelt«, siger Jeppe Rønnenfelt.

Succesoplevelsen i VR-rummet er næsten lige så stor hos det pædagogiske personale som hos børnene.

Rasmus Fangsø, afdelingsleder og projektleder på VR-forsøget, betragter virtual reality som en unik mulighed for at hjælpe børn, som ellers kan være svære at nå med traditionelle metoder.

Læs hele artiklen på folkeskolen.dk

Bliv medlem af ADHD-foreningen og støt ADHD-sagen