Opret bruger på ADHD
Som bruger kan du deltage aktivt på forummet og hjælpe med nyttige tips og svar for andre med ADHD.
Indtast dine oplysninger her STEP 1 af 2
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 1 af 4
Indtast dine oplysninger her
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 2 af 4
Vælg medlemstype:
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 3 af 4
Betal med kreditkort:
Et medlemskab i ADHD-foreningen betales første gang med kreditkort
Du kan på sidste side tilmelde dig til betalingsservice. Kontingent opkræves i februar.
Du er nu blevet medlem
Vi håber, at du vil blive glad for dit medlemskab. Velkommen i ADHD-foreningen.
Luk menu

Din kurv

Du har ingen varer i kurven.

Gå til webshoppen for at tilføje varer til kurven.

Indtast oplysninger

Step 2 af 5

Indtast betalingsadresse nedenfor

Anden leveringsadresse
Ja
Nej
(hvis du logger ind vil den automatisk udfylde dine kontakt oplysninger)

Indtast leveringsadresse nedenfor

Vælg leveringsmetode

Overblik

Her er din endelige ordre. Kig den igennem og tjek, om alt er, som det skal være.

Step 3 af 5
Vare: Antal: Enhedspris:
1 0,00 DKK
(Momsbeløb: 0,00 DKK)
Subtotal: 0,00 DKK inkl. moms
0,00 DKK
(Momsbeløb: -5,00 DKK)
Subtotal:
0,00 DKK inkl. moms
Tak for din tilmelding!
Du vil modtage faktura samt program med posten en af de kommende dage. Ydermere vil har vi sendt dig en mail med din tilmelding.

Vi ses!
Donation

Morgen- og aftenrutiner

Morgen- og aftenrutiner

Gode morgen- og aftenrutiner skaber struktur på dagen og sikrer en god begyndelse og en god afslutning på dagen. Læs her, hvordan du får styr på morgenrutinen.

Begynd med en brainstorm.

Skriv alle de ting ned, som skal ske og nås i løbet af din morgen. Få alt med, selv de små ting (fx at tage vitaminer) og når du hjælper andre (fx hjælper dine børn i tøjet).

Al ting tager tid

Prøv at vurdere, hvor lang tid du bruger på de forskellige ting. Ofte tager ting længere tid end man tror – og tidsoptimisme kan gøre din morgen stresset og kaotisk.

Få styr på rækkefølgen

Lav nu rækkefølgen, som viser i hvilken rækkefølge morgenes gøremål skal ske.

Hvornår skal du hjemmefra?

Forhold dig til, hvornår du eller din familie skal forlade jeres hjem, hvis I skal kunne nå i skole eller på arbejde til tiden.

Regn baglæns – hvornår skal du stå op?

Når du kender rækkefølgen og tidsforbruget og ved, hvornår du skal hjemmefra, kan du regne baglæns og finde ud af, hvornår du skal stå op. Nu har du din færdige morgenrutine.

 

Aftenrutiner

Aftenrutinen kan laves på samme måde. Måske har du opgaver, som du skal have ordnet om aftenen. Og måske har arbejdet med morgenrutinen fået dig til at indse, at der er for meget om morgenen – og du er nødt til at få nogle ting ind i aftenrutinen i stedet.

Andre vælger at fokusere på at skabe en aftenrutine, som gør dem afslappede, rolige og giver dem en god søvn.

Tilbage til “Planlægning og overblik”

Bliv medlem af ADHD-foreningen og støt ADHD-sagen