Opret bruger på ADHD
Som bruger kan du deltage aktivt på forummet og hjælpe med nyttige tips og svar for andre med ADHD.
Indtast dine oplysninger her STEP 1 af 2
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 1 af 4
Indtast dine oplysninger her
Kodeordet kan du bruge på adhd.dk til at redigere dine personlige oplysninger.
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 2 af 4
Vælg medlemstype:
Tak fordi du vil gøre ADHD til håb og handlekraft
Som medlem støtter du ADHD-foreningens arbejde for at ruste mennesker med ADHD, så det er dem, og ikke diagnosen, der styrer deres valg i livet.
Step 3 af 4
Betal med kreditkort:
Et medlemskab i ADHD-foreningen betales første gang med kreditkort
Du kan på sidste side tilmelde dig til betalingsservice. Kontingent opkræves i februar.
Du er nu blevet medlem
Vi håber, at du vil blive glad for dit medlemskab. Velkommen i ADHD-foreningen.
Luk menu

Din kurv

Du har ingen varer i kurven.

Gå til webshoppen for at tilføje varer til kurven.

Indtast oplysninger

Step 2 af 5

Indtast betalingsadresse nedenfor

Anden leveringsadresse
Ja
Nej
(hvis du logger ind vil den automatisk udfylde dine kontakt oplysninger)

Indtast leveringsadresse nedenfor

Vælg leveringsmetode

Overblik

Her er din endelige ordre. Kig den igennem og tjek, om alt er, som det skal være.

Step 3 af 5
Vare: Antal: Enhedspris:
1 0,00 DKK
(Momsbeløb: 0,00 DKK)
Subtotal: 0,00 DKK inkl. moms
0,00 DKK
(Momsbeløb: -5,00 DKK)
Subtotal:
0,00 DKK inkl. moms
Tak for din tilmelding!
Du vil modtage faktura samt program med posten en af de kommende dage. Ydermere vil har vi sendt dig en mail med din tilmelding.

Vi ses!
Donation

Nyheder

Digitale teknologier understøtter faglig og social inklusion i folkeskolen
Skrevet d. 6. december 2018

Digitale vejledninger, virtual reality og spil kan gøre elever mere selvhjulpne, give øget selvtillid og færre konflikter til gavn for alle elever

Otte skoler har gennem det seneste år prøvet kræfter med at bruge teknologi i deres arbejde med at skabe inklusion. Lærerne har afprøvet digitale vejledninger via QR-koder, virtual reality til konkretisering, computerspillet Minecraft til social træning og meget andet.

– De lærere og pædagoger, der var med i projektet, oplever at digitale teknologier kan støtte eleverne i at blive mere selvhjulpne når de løser opgaver – og dermed har mindre behov for voksenstøtte. En væsentlig erfaring er også, at alle eleverne i klassen – og ikke kun elever med særlige støttebehov – har glæde af teknologien, fortæller projektleder Villads Bach Petersen fra SUS.

På tværs af teknologier og formål, fremhæves en række fordele:

Teknologi kan skabe struktur og overskuelighed for elever, der ellers kan have vanskeligt ved at blive fastholdt i undervisningen. Eleven skal forholde sig til information inden for rammen af en afgrænset flade, fx en iPad, og kommunikationen af budskabet fra teknologien er den samme, hver gang eleven spørger. Der er ikke en relation, der skal afkodes, eller et ansigtsudtryk der skal tolkes på.

Læs hele artiklen på denoffentlige.dk

Bliv medlem af ADHD-foreningen og støt ADHD-sagen